Wie zijn we en wat doen we?

Van conservator en baliemedewerker tot registrator en depotbeheerder: onze mensen maken het museum. Met een fantastisch team maken we kunst leuk, leerzaam én toegankelijk voor iedereen en zorgen we ervoor dat er altijd iets nieuws te ontdekken valt. Lees meer over onze mensen, missie en visie, of duik in de geschiedenis van ons gebouw. Zo ontdek je het museum áchter de meesterwerken.

Het Noordbrabants Museum is niet alleen hét museum voor kunst, geschiedenis en cultuur in Brabant, het is ook een inspirerende plek om te werken. Onze museumfamilie bestaat uit bijna vijftig enthousiaste en gedreven collega's, stuk voor stuk knappe koppen met een gedeelde liefde voor kunst, geschiedenis en cultuur.

Wat doen we?

Heb je een vraag, klacht of suggestie?

Lees dan onze antwoorden op de veelgestelde vragen. Staat het antwoord op je vraag er niet bij? Onze helpdesk is telefonisch bereikbaar tussen 10 en 13 uur via +31(0)73-6877 877. Of stuur een mailtje naar info@hnbm.nl